A céges weboldalkészítés a kedvencem. Csodás együtt megálmodni a leendő tulajdonossal az arculatot és megvalósítani minden álmát. Főleg női témájú oldalak találnak meg, de biztosan ez sem véletlen. A honlapját tervező ügyfélnek azt szoktam tanácsolni nézelődjön kicsit a konkurencia háza táján is és egyáltalán nem lemásolás céljából, inkább csak inspirálódni.

Központban a felhasználó és a tartalom!

A weboldal, ami elkészül téged illetve az üzletedet fogja tükrözni, de nem magadnak készíted, hanem a felhasználóknak, tehát a leendő ügyfeleidnek illetve a megrendelőidnek. A tartalom az ő igényeiken alapuljon, és azokat kell, hogy kiszolgálja. Az én dolgom, hogy a yourperfectdesign.hu csapatával megvalósítsam az elképzelésedet. Ahhoz, hogy nagyobb bevételeket teremtő weblapod legyen, fel kell mérned:
Mit, keresnek a leendő ügyfeleid?
Mi az, amire megoldást tudsz kínálni nekik?
Ha mindezzel tisztában vagy akkor tudsz nekik szóló honlapot készíttetni. Minél inkább a leendő ügyfél vagy vásárló kerül, a központba annál többet teremt majd hosszú távon a weblapod. A képek is fontosak, de fókuszban a tartalom legyen! A tartalmat igyekezzünk ízlésesen és minél könnyebben érhető formában a látogatók elé tenni. Keresőoptimalizálás szempontjából ez nagy értéket képvisel.

Kapcsolat információk

Sokan esnek abba hibába, hogy minden témát alaposan kidolgoznak a weblapjukon, de a kapcsolat oldalt elhanyagolják. Ha szeretnéd, hogy könnyen rád találjanak az ügyfeleid akkor itt minden csatornát érdemes felkínálni, amit csak lehet. A pontos cím, telefonszám és e-mailcím mellett (ahol 24 órán belül választ kapnak az érdeklődők) Skype nevet és minden más elérhetőséget is jeleníts, meg ahol megtalálhatnak és jó ha van űrlap is. Az érdeklődő ügyfélnek kérdései vannak, és ha megkapja a válaszokat, akkor fizető ügyfél illetve megrendelő lehet belőle. A kapcsolat menüpont mellett jó, ha van elérhetőség gomb több helyen, az oldalon, ahol kérdése lehet az ügyfélnek vagy ahol már dönthetett úgy az olvasottak alapján, hogy ajánlatot kér. Fontos, hogy könnyen észrevehető és jól látható legyen ez a gomb, nagyobb betűméret és eltérő szín.

A termékek és szolgáltatások

A termékeid illetve szolgáltatásaid bemutatásánál törekedj rá, hogy a szakmaiság megtartása mellett minél inkább érhető és befogadható legyen a látogató illetve leendő megrendelő vagy vásárló számára. Mindent, amit csak lehet, mutass be képeken! A sok szöveg megszakítás nélkül unalmas lehet, mindenképpen szellősen alcímekkel tagolva jelenítsed meg. A kép és szöveg arány legyen harmóniában egymással. Az információk és a képek hitelesek legyenek, a valóságot tükrözzék. Hiteltelen, gagyi tartalommal nem lehet üzletet építeni, vagyis mindent lehet, de nem érdemes.

Márkaépítés

A cégneved ne csak a kapcsolat oldalon vagy az impresszumban szerepeljen. Ez fontos lépése a márkaépítésnek. Ha megismerik, és mert remek szolgáltatást nyújtottál megjegyzik a céged nevét, akkor máskor is téged fognak keresni, ha a termékedre vagy a szolgáltatásodra lesz szükségük és még tovább is ajánlanak majd.

A menü kialakítása

A céges weblapod menüje legyen egyszerű, és könnyen navigálható. A felhasználó keresgélés nélkül találjon meg rajta minden információt amire csak szüksége lehet. Összefoglalásul: törekedj a felhasználói igények minél magasabb szintű kiszolgálására. Kis cégként közelebb kerülhetsz az ügyfeleidhez, mint a nagyok és rugalmasságban is kenterbe verheted őket. Fordítsd mindezt a saját előnyödre! A felhasználók meg fogják hálálni a weblapod tartalmára fordított időt és én mindenben segítelek, hogy megvalósuljon, amit szeretnél. Addig dolgozunk a honlapodon amíg késznek nem érzed.